تحقیق آشنایی با عناصر گوناگون آمیخته های تبلیغات

مطالب دیگر:
🔍پاورپوینت معماری شیوه پارتی🔍پاورپوینت حمام گنجعلی خان🔍پاورپوینت طاق کسری و فیلم🔍پاورپوینت گنبدقابوس🔍بررسی کامل یک سیستم عامل توزیع شده🔍پاورپوینت بهینه سازی موتورهای جستجو ،SEO🔍پاورپوینت کتاب هوش مصنوعی مناسب برای مطالعه برای امتحان🔍گزارش و تحقیق کارآموزی رشته کامپیوتر🔍پرسشنامه استاندارد استرس شغلی الیوت🔍بررسی رابطه سبک های مدیریتی با رضایت شغلی🔍پرسشنامه سازگاری اجتماعی SAS🔍طرح کارآفرینی شرکت تولید بازرگانی ملورین🔍بررسی نقش قاضی محمد در جمهوری کردستان🔍مطالعه تطبیقی تدلیس در حقوق فرانسه, انگلیس اسلام و ایران🔍انتخاب،‌انتصاب و تغییر مدیران و تجارب كشورهای فرانسه، ژاپن، انگلیس ، آمریكا و كره جنوبی🔍بررسی نگرش و میزان همكاری بیماران مراجعه كننده به درمانگاههای زنان بیمارستان های آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی تهران با دانشجویان پزشكی🔍بررسی عزت نفس بین زنان متأهل و مجرد🔍بررسی رغبتهای شغل دانش‌آموزان دختر ناشنوا و عادی شهر كرج🔍بررسی عوامل موثر بر گسترش روحیه خدمتگذاری در جامعه🔍تأثیر تصاویر ماهواره ای و سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS ) در توسعه کشاورزی

چكیده :
تبلیغات ، بعد از ارتباطی استراتژی بازاریابی است . ارتباط عملی فراتر از ارائه اطلاعات ( ارسال اطلاعات ) است . ارتباط موثر هنگامی برقرار میشود كه شخص اطلاعات درستی دریافت و تحلیل كند . بنابراین ارتباط باید به عنوان فرآیندی كه دارای عوامل متعدد است نگریسته شود .
گام اول دربسط وگسترش یك استراتژی موثر بازاریابی ، تشخیص مخاطب هدف است . تشخیص وتحلیل مخاطب هدف عملی است چون مخاطب مورد نظر روی آمیخته ابزارهای تبلیغات زمان ارتباط ، پیام ارسالی و تعداد بیشماری از سایر عوامل دخیل در یك استراتژی تبلیغات تاثر میگذارد .
شركت های زیادی نیاز به بسط و ایجاد استراتژی های تبلیغات را مورد توجه قرار داده اند . پاسخی كه مدیریت از مخاطبان هدف خود در بازار میگیرد ، تعیین كننده اهداف برنامه تبلیغات خواهد بود .
سلسله مراتب مدل تاثیر در تعیین این كه آیا اهداف باید به صورت پاسخ فروش یا پاسخ به ارتباط مطرح شوند ، ازارزش ویژه ای برخوردار است . یكی از جوانب توجه به اهداف تبلیغات بر این نكته مبتنی است كه آیا استراتژی برای آگاه دادن ، تشویق و ترغیب و با یادآوری طرح ریزی شده است یا خیر ؟ مقدار بودجه در نظر گرفته شده برای تبلیغات از صنعتی تا صنعت دیگر و یا از مارك و محصولی خاص تا محصولی دیگر متفاوت است . عوامل ایجاد تفاوت در سطوح گوناگون بودجه عبارتند از : كانال ، تناوب ابداع محصول و تغییر شكل آن ، تعداد و وجود مشتریان ، پیچیدگی واحدهای تصمیم گیری ، درجه استاندارد بودن محصول یا خدمت ، مقدار آگاهی مصرف كنندگان از فواید كالا یا خدمت و تناوب زمان خرید .
روش های گوناگونی برای تعیین بودجه تبلیغات مورد توجه قرار میگیرند . روش های معمول عبارتند از درصد فروش ، اهداف و وظایف و تساوی رقابتی .
مقدمه :
تبلیغات یكی از عناصر اصلی استراتژی بازاریابی یك شركت محسوب میشود . فعالیت های مرتبط Promotion نقشی كلیدی در برقراری ارتباط بین بازار هدف و استراتژی اتخاذ شده ایفاد می كنند . به همین دلیل ، برنامه های تبلیغاتی سازمان باید به گونه ای طراحی شوند كه استراتژی رقابتی كلی سازمان را مورد حمایت قرار داده و به همین دلیل باید با تصمیمات مرتبط با قیمت گذاری نیز تعاملی پایدار ایجاد كند .
Promotion واژه ای است كه در طول زمان معانی گوناگونی به خود گرفته است . ریشه این كلمه در زبان لاتین به معنای حركت به سمت جلو بوده ، اما در تعریفی دیگر اخیرا" بدین گونه معنا شده است : " برنامه ای تحت كنترل و كامل از ارتباطی برقرار شده بین روش ها و ابزار كه برای ارائه و معرفی یك شركت و محصولاتش به مشتریان بالقوه در كنار یكدیگر قرارداده شده اند . " تبلیغات جنبه وظیفه ای ارتباط در بازاریابی را به عهده دارد . حال آنكه ارتباط چیزی بیش از ارائه اطلاعات است . ارتباط زمانی موثر محسوب میشود كه افراد ، پیام ارسالی را به خوبی درك كنند و پاسخی مناسب ابراز دارند .